Kvifor har eg fått ei eFaktura på 0 kr?
Når støtta frå staten er høgare enn summen på nettleiga di, får du eit tilgodebeløp. I slike tilfelle blir det automatisk sendt ut ei eFaktura på 0 kroner.
Du treng ikkje å godkjenne eller gjera noko med denne i nettbanken.
Tilgodebeløpet blir utbetala automatisk rundt forfallsdato til det kontonummeret me vanlegvis mottek innbetalingar frå.
Sjølve fakturaen finn du i nettbanken eller på "Mi side".